Loading

Skuteczność kampanii Adwords

Bez kategoriiComments are off for this post.

You Are Here:Skuteczność kampanii Adwords

Coraz powszechniejszym zjawiskiem wśród właścicieli firm internetowych jest korzystanie z pomocy kampanii Adwords. Dobrze, jeśli kampanię prowadzą doświadczeni specjaliści. Firm marketingowych, agencji reklamowych nie brakuje, ale warto wybrać świadomie i rozsądnie. Jedną z lepszych znaleźć można na stronie www.mkgroup.co.pl/kontakt. To właśnie linki sponsorowane okazują się najpopularniejszą i najskuteczniejszą formą reklamy, dlatego cieszą się takim zainteresowaniem. Taki link wyświetlany jest bowiem po wpisaniu przez użytkownika frazy kluczowej do wyszukiwarki. Im lepsze dopasowanie słów kluczowych do branży i grupy docelowej, tym większe efekty.

Do największych zalet takiej kampanii Adwords zalicza się:

  • efektowność, gdyż opłaty pobierane są za kliknięcie i przejście użytkownika na naszą stronę internetową,

  • elastyczność, w każdym momencie możemy dokonywać zmian w naszej kampanii. Między innymi mowa tu o zamianie słów kluczowych czy zamianie opisu teksty reklamowego,

  • szybkość, taka reklama wyświetlana jest zaraz po zasileniu budżetem,

  • analiza, ze względu na dostępność danych statystycznych możemy na bieżąco analizować skuteczność rozpoczętej i trwającej kampanii.

Czy klikamy w reklamy?

Według najnowszych danych sprzedaż internetowa utrzymuje się na dość wysokim poziomie. Wbrew opiniom sceptyków znaczna część użytkowników internetu świadomie klika w reklamy w momencie poszukiwania jakieś usługi czy produktu. Ze względu na usytuowanie reklam w widocznym miejscu na stronie wyszukiwarki przyciągają one wzrok internauty i zachęcają do kliknięcia.

About the author:

Top