Loading

Jak stworzyć idealny folder reklamowy

Bez kategoriiComments are off for this post.

You Are Here:Jak stworzyć idealny folder reklamowy

Może się wydawać, że papierowa, namacalna forma reklamy prędzej czy później odejdzie do lamusa, bowiem zdecydowana większość działań reklamowych przenosi się do sieci. Jednak tego typu stwierdzenie wydaje się być nieco przesadzone, a na moment śmierci wszystkich tradycyjnych form reklamy przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

Trudno bowiem sobie wyobrazić próbę zapoznania klientów z ofertą czy usługami danego przedsiębiorstwa bez przekazywania im niezwykle atrakcyjnych wizualnie oraz dopracowywanych folderów reklamowych. Owszem, tego typu biuletyny mogą prędzej czy później wylądować w koszu, jednak nim to nastąpi, potencjalny klient z ciekawością je przegląda. Już ten fakt sprawia, że dana marka lub konkretny producent zapisują się w jego podświadomości.

Jakie więc cechy powinien posiadać folder reklamowy, aby zainteresował odbiorców i został przez nich zapamiętany?

Najlepsze foldery promocyjne cechują się wysoką jakością wykonania. Porządny papier, wyraźny nadruk, intensywne kolory – stworzenie takiego biuletynu może okazać się dość drogie, jednak wydatek ten prędzej czy później się opłaci.

Projekt graficzny folderu musi być dokładnie przemyślany. W popularnych serwisach internetowych wielką popularnością cieszą się strony wyśmiewające prace reklamowe wykonane kiepskich grafików: zbyt pstrokate, o nieprzemyślanej kompozycji, wykorzystujące kiczowate rozwiązanie… By uniknąć tego rodzaju kompromitacji, projekt graficzny folderu powinien zostać zlecony sprawdzonym fachowcom, dysponującym bogatym zawodowym doświadczeniem.

Zdjęcia reklamowanych przez folder produktów powinny być jak najwyższej jakości. Fotografia reklamowa może być prawdziwą sztuką. Wie o tym na przykład to studio fotograficzne – mad-studio.net.pl, z którego pomocą można przygotować fotografie idealne do promocyjnego biuletynu. Powinny zostać na nich przedstawione mocne strony oferowanych przez firmę produktów, jednak bez mocnego zakłamywania rzeczywistości. W przeciwnym przypadku klienci mogą poczuć się oszukani i odwrócić od oferty danego producenta.

About the author:

Top